Revenire

Au trecut 10 luni de când n-am mai scris pe aici. Motive sunt multe, e un „complex de factori”, ca să vorbesc pompos. Două sunt cauzele majore.
În primul rând, lipsa timpului. Când stai la birou de la 7.30 dimineata până la 21.00 – 22.00, două norme, practic, deși plata e doar pentru una, nu mai ai putere să mai scrii ceva (pentru asta „mulțumesc” fostei guvernări, „genialei măsuri” de blocare fără discernământ a tuturor posturilor, astfel încât, acolo unde lucrez, 5 oameni de străduim să acoperim 25 de posturi cât arată organigrama…).
În al doilea rând, scârba uriașă generată de întregul spectru politic m-a făcut să nu-mi sacrific puținul timp liber scriind despre niște mafioți ordinari, indiferent că se numesc pdl, psd, pnl, pc sau alți ratați emanați de fostul FSN…
Deși nu mi-am schimbat părerea despre clasa politică, deși scârba pe care mi-o provoacă, în aceeași măsură, și pedelimbricii, și puciștii useliști, a rămas la același nivel, am să reîncep să scriu. Chiar de săptămâna asta.
Așa că, politicieni, jefuitori, somnoroși, dictatori, plagiatori, limbrici și alte târâtoare scârboase, feriți-vă. Mi-am ascuțit ghearele, și am reînceput vânătoarea!
Păzea!

9 Responses to Revenire

  1. cristipetre spune:

    Buna sa-ti fie revenirea … Er

  2. cristipetre spune:

    Buna sa-ti fie revenirea. Era si cazul, ba chiar demult. Indiferent de ce crezi, pisicia ta, in clipa de fata, sa stii ca exista viata si dupa orele de birou, numai ca prin România – si în Bucuresti în mod special – nu prea esti lasat sa vezi asta.

  3. Mircea C spune:

    Bine-ai revenit motanelule ! S-au cam inmultit sobolanii rau de tot asa ca dai bataie !Spor in toate !

  4. shogunu' spune:

    Bine-ai revenit!
    Banzai!

  5. Mihal spune:

    Ce-i, bre, ti-ai luat din nou o jumatate de norma ca postac de partid, ca au venit din nou alegeri si orice limba in plus contreaza?

    • arsulici spune:

      Mie îmi place cum răsăriți voi, sugătorii de pulă, ca ciupercile după ploaie… Tu vorbești de „postac de partid”? Dar tu ce ești, măi puță dilie? Ești doar un muist pedelist cu prea mult timp liber… Chiar mă bucur că voi, pedelimbricii sugători de pulă veniți să mă mușcați de cur, cu cât mă veți ataca mai mult, cu atât mai tare mă veți ajuta să mă decid să mă duc să pun ștampila pe DA … Căci fără Băsescu voi, pedelimbricvii sunteți zoro absolut, nu sunteți sugători de pulă în numele unei ideologii, sunteți doar sugători de pulă și atât. Niște muiști ratați.

      PS Da, știu, te vei smiorcăi că ți-am vorbit urât, în timp ce tu ai vorbit doar de limbi în cur. Ghinion pentru tine. Eu n-am vreme să oblojesc orgolii rănite. Și orice nenorocit de spamer postac sugător de pulă va păți la fel. Cu singura diferență că tu ai avut ghinionul să fii primul. Ceilalți vor ajunge direct la hazna. Adică la spam.

Lasă un răspuns

