Pentru cine are răbdare…

Promit că până duminică apare și un text nou… Acum sunt în tren spre București, dar sunt obosit și nu-mi prea iese… Iar mâine am să fiu la muncă toată ziua…

9 Responses to Pentru cine are răbdare…

  1. shogunu' spune:

    Om avea, că ce-o face…

  2. matusalem spune:

    Pisica Vagaboanda… 😆 😆 😆

  3. Mircea C spune:

    Te plimbi cam mult motanelule! Rabdare avem !

  4. cristipetre spune:

    Scump la vorba devenisi … E clar, ceva nu iti prieste in Bucuresci!

    • arsulici spune:

      Probabil ai dreptate… Am așs de mult de lucru, că nu-mi rămâne timp pentru nimic. Și trebuie să lucrez de dimineața până seara să-mi rezolv în avans dosarele, ca să pot pleca în delegații… Deși-s aproape de mare, și a fost vreme mișto, doar o zi am apucat să fug la o băiță în Mamaia…

  5. Mia Forman z spune:

    Acestia sunt profesorii mai batrani, caci acum candidatilor mai tineri li se cere lista publicatiilor.

Lasă un răspuns

