Admirație

Am văzut și eu mărețul eveniment din viața țării, înălțătorul moment în care, pe o ceață cumplită în capitală, a răsărit totuși Soarele, Întâia doamnă a țării, Farul călăuzitor, ieslea sfântă de la care pasc oițele pedelimbiste, Steaua de la răsărit…

Văzând atâtea calități ale acestei ființe care-l determină pe Baconsky să păcătuiască cu gândul (și apoi, probabil, și cu fapta, singur în baie, ca-n adolescență), văzând această minunăție a naturii care a făcut-o pe Anastase să dubleze limbile date precum odinioară a dublat voturile, după ce am văzut cum au venit oranjgutanii să ia lumină de la această Kill Bill, nu-mi pot opri un fior de scârbă admirație profundă.

În fața atâtor calități supraomenești, în pragul deificării bi-ministrei, cu gândul la zecile de limbi care se încâlcesc zilnic (politic vorbind) în zona perianală a madamei, nu pot decât să o întreb, sfios:

Elena Udrea, tu cât timp pierzi zilnic la toaletă?

Pentru aceste motive, Băsescu și Boc trebuie să-și dea imediat demisia!”

2 Responses to Admirație

  1. shogunu' spune:

    La cît e de „însărcinată” cu bunul mers al găştii, nu mai prea io rămas timp de mers la budă. Cred că nici nu ştie în ce budă să se cace. Io zic să-i mai dea „monsieur băşescu” – vorba franţuzoaicei, neşte cestii de răzolvat, că poate ajunge să se cace pe ea.
    Banzai!

  2. cristipetre spune:

    Mare dreptate ai, pisicia ta! Eu nu am avut stomacul sa scriu despre asa ceva. Cand am vazut ce epitelizari de sfincter cu limba executara la ordin oameni care se dau intelectuali (dar cred ca inainte de a se da intelectuali se dau oameni, primatele dracului de oranjgutani, desi nu au nimic in comun cu omenirea decenta), am zis ca e mai bine sa tac, ca oricum pasarea pre limba ei piere …

Lasă un răspuns

