Azi sunt melancolic….

6 Responses to Azi sunt melancolic….

  1. shogunu' spune:

    Io cind is melancolic ascult la casti, sa-mi bubuie creierii si sa nu-mi turbeze soata, Metallica sau Arosmith, sau AC-DC sau Iron Maiden, sau Sepultura in functie de gradul de melancolie. Dupa aia ma imbat! Si dupa aia ascult Penguin cafe orchestra si ma trezesc cu cucuie, ca adorm cu capu’ pe masa! NA!
    Banzai!

    • arsulici spune:

      Sint la serviciu inca…. daca puneam AC/DC sau Cranberries la maxim, venea portarul insotit de paza de la prefectura (care e peste drum) sa vada ce se intimpla 😀

  2. shogunu' spune:

    Motaneeee, săi bre din amorţală şi tai-o la vînatoare, că şobolanii portocalii vor să-ţi desfiinţeze coru’de la filarmonică!!!
    Banzai!

    • arsulici spune:

      Shogune, e mai greu, ca mi-a murit laptopul, i se futu placa de baza, n-am bani de altul chiar acum, treb sa fac un mic credit; pina atunci, nu prea am de la ce sa scriu…. de la serviciu nu prea am vreme…. incerc sa pun diseara sau miine dim ceva 😀

      • shogunu' spune:

        Ştiu bre c-am cetit la rabin!
        Vezi ce bine-i că io am un ciur de 8 ani !?!?!? Crapă,…ăl cîrpesc. Plus că-l am şi pe-al nevestii, care-i mai ciur! Calculatoru’ nu te gîndi că… 🙂
        Banzai!

      • arsulici spune:

        Măi, de tine le e frică până şi calculatoarelor… Că le … cârpeşti 😀

Lasă un răspuns

