M-am convins, ești Prostănac!

L-am auzit pe tovarășul Iliescu spunând despre Geoană că e Prostănac. Sincer, nu l-am crezut… Am văzut că același Geoană s-a dus la relaxare la Vântu chiar înainte de cel mai important moment din viața lui… Am început să cred că „Ilici de Romănia” avea dreptate. Iar azi m-am convins!

Deja s-a tot discutat că bok motivează furtul din drepturile românilor prin art.53 din Constituție, care reglementează unele aspecte legate de limitarea exercițiului unor drepturi pe motive de siguranță națională. Puțini însă au remarcat că era necesar avizul CSAT înainte de elaborarea proiectelor de lege respective. Este o eroare făcută de prim-ministrul de facto, eroare preluată automat de bok, laolaltă cu restul căcatului lins de pe bucile îmbibate în alcool ale dictachiorului.

Mă bucuram de o asemenea eroare, căci era un motiv temeinic de invocare a unei eventuale excepții de neconstituționalitate cu privire la legile furtului, motiv cu șanse de a convinge Curtea Constituțională. Era nevoie de un astfel de motiv în condițiile în care președintele CCR a fost la Cotroceni să primească indicații, și în condițiile în care unul din consilierii Dictachiorului este fiul unui Judecător de la CCR. Evident că, fără un motiv cu greutate, avizul CCR va fi politic, nu juridic (cum ar fi firesc). N-ar fi prima oară când CCR dă avize politice, la presiuni cotroceniste. Dar, repet, era o șansă ca CCR să dea un aviz corect, juridic, mai ales pe fondul aparentei degringolade care a cuprins clica mafiotă numită pedele.

Și se trezește Geoană vorbind, la sfârșitul ședinței birourilor permanente de azi, atrăgând atenția că nu există aviz CSAT, și spunând că a solicitat un astfel de aviz. Și atunci m-am convins definitiv că e un prostănac ce nu știe să privească în perspectivă…

Moțiunea de cenzură nu are mari șanse să treacă, iar sesizarea de neconstituționalitate inițiată de PSD și PNL va fi respinsă, probabil. În aceste condiții, singura posibilitate de contestare a legilor este excepția de neconstituționalitate, cum am spus mai sus. Și motivul cel mai bun este lipsa avizului CSAT la momentul asumării. Dar acum, că le-a atras atenția, mă îndoiesc că CSAT condus de băse nu va da rapid un aviz…

(firește, s-ar putea să mă înșel și, cu aroganța specifică, dictachiorul să zică „dă-l în pulă”… N-ar fi prima oară. În acest caz, motivul de care vorbeam va subzista)

Pentru aceste motive, Băsescu și Boc trebuie să-și dea imediat demisia!”

Lasă un răspuns

