No Băsescu Day!

Am dat astăzi peste un blog interesant, care venea cu o propunere la fel de interesantă, și anume stabilirea datei de 02.04.2010 ca No Băsescu Day urmând ca, în semn de protest, în acea zi să purtăm un obiect vestimentar violet. O eșarfă, un tricou, ceva…. și să punem pe bloguri un semn violet.
Mă alătur fără rezerve acestui demers. Însă, în loc de un articol, eu propun o poezie a lui George Bacovia:

Amurg violet

Amurg de toamnă violet …
Doi plopi, în fund, apar în siluete
– Apostoli în odăjdii violete –
Orasul e tot violet.

Amurg de toamnă violet …
Pe drum e-o lume lenesă, cochetă;
Multimea toată pare violetă,
Orasul tot e violet.

Amurg de toamnă violet …
Din turn, pe câmp, văd voievozi cu plete;
Străbunii trec în pâlcuri violete,
Orasul tot e violet.

Fac precizarea că Bacovia, referindu-se la „voievozi cu plete”, nu făcea mișto de pleșuvul dictachior.

12 Responses to No Băsescu Day!

  1. sebra spune:

    Bun venit în mişcarea No Băsescu Day!
    Astazi, 28.01 se face un simultan de postări pe bloguri în sensul ăsta.Dacă vrei să participi, dă un link acolo cu postarea ta.
    Dacă te alaături, putem trece blogul tău acolo în blogroll?

  2. Lilick spune:

    Buna, Arsulici! Iti multumesc ca esti alaturi de noi. 🙂

    • arsulici spune:

      Cu plăcere! Cu o deosebită plăcere! 🙂
      Până la „ziua z” o să fac rost și de ceva violet, un tricou, cămașă, ceva…. Cravată nu port, dar rezolv eu cumva. Musai!

  3. matusalem spune:

    Taica, eu nu i-am convins pe pulifricii din jurul meu sa poarte o cocarda tricolora de ziua nationala, asta cu violetul nu cred ca o sa mearga. Mai bine ne luam o ranga violet. Eu am una acasa, vopsea imi cumpar.

  4. Să fie într-un ceas bun. Apelul simultan poate ajuta grav situaţiei actuale.

  5. Antiignorantu spune:

    NO BASESCU DAY – 02.04.2010 asta este o mare diversiune….. este facuta si ptr alte diversiuni mai mari…

    • arsulici spune:

      Dacă tu asta crezi, nu am de gând să-mi pierd vremea să-ți demonstrez contrariul. Oricum, demonstrația pe care ți-aș face-o ar fi o diversiune, nu? Căci tot ce nu vine de la Boc, Băsescu sau Bercea Mondialul sunt niște diversiuni… 😀

  6. […] Arsulici: No băsescu Day […]

Lasă un răspuns

