Am revenit, păzea!

Gata, a revenit și pisicuța din hibernare 😀
Din păcate am foarte mult de lucru, sper, însă, ca, cel mai târziu vineri seară, să apară noua postare, „Eu sunt Spartacus!”

Până atunci, vă las două melodii superbe:

10 Responses to Am revenit, păzea!

  1. matusalem spune:

    Uelcom bec !
    Noroc ca te vazui la un pahar de vorba cu Rabi.
    Deja ma gandeam ca te lovi gripa asta de rit nou, sau te fugarii cineva din tara, sau ca te-ai sastisit de toate.
    Puteai macar sa lasi o chestie de genul: „Bai, hai sictir, ne auzim la anu’, pe data de …. Pana atunci mai varatzi un ochi pe aici, da nu datzi Buzz ca am de gand sa hibernez ! 🙂
    Hai taica, ca avem de comentat ca la balamuc 🙂

    • arsulici spune:

      Sincer să fiu am și fost sastisit de toate, cum ai zis tu….
      Sincer, nu cunosc atâtea înjurături câte ar fi meritat politicienii nostri (și chiar am un bagaj de cunoștințe în domeniul înjurăturilor destul de bogat 😀 ).
      Am avut și foarte mult de lucru (și am încă), nu am prea avut vreme nici să verific mailul….
      De acum însă sper să fiu o prezență mai constantă…

      • matusalem spune:

        Baga taica, vorba lui Rabi „Sa ne simtem bine”.
        Noroc cu voi, cativa, nu prea multi, ca ma simt ca acasa pe bloagele voastre si parca mi-e mai usor in viata asta de cacat. Am inceput sa zambesc mai mult si sunt mai vioi, am constatat ca am inceput sa-mi folosesc creierasul mai mult. Prea statea el in letargie ! 🙂

      • arsulici spune:

        Facem și noi ce putem…
        Om fi noi puțini, dar suntem îndârjiți, și luptăm cum putem, cât putem. Cam ca în filmul ăla, Red Dawn, în care URSS invada SUA și un grup mic opuneau rezistență 😀

  2. kekee spune:

    şi când mai pleci d-acas’, lasă radioul deschis, piesa lui Telly Savalas e chiarrrrr de o eternitate ! chiar că e faină.

  3. pepe spune:

    Prietene Arsulici, ma crezi ca nu mi-a trebuit sonor la Telly Savalas? O stiu decat eram copil si o dadeau la radio.

  4. melami spune:

    Ai revenit pe campul de lupta deci. Hmm, sa te vedem, ai mai pus ceva muschi pe tine? 🙂

  5. Da, chiar mi-era dor de Telly Savalas… 🙂
    Back to life, back to reality…

Lasă un răspuns

