Precizări

După cum am precizat în regulile de utilizare, fanaticii de partid și fanaticii religioși nu au ce căuta aici. Și nici cretinii și dobitocii, indiferent de culoarea politică.
Vor fi trimise la spam orice comentarii care încalcă aceste reguli.
Recent, o vacă individă, postac de partid, a lăsat un comentariu aici. Din textul lăsat, se vedea că nu a înțeles absolut nimic din ce am vrut să spun, și a început să mă înjure. Și, pentru că nu i-am aprobat comentariul, și am marcat-o ca spam, a îneput să mă înjure la ea pe blog. Se vede că a măcinat-o rău faptul că nu i-am aprobat comentariul, că a scris destul de mult… Are timp liber, se vede… Și în loc să-și răcorească hormonii în weekend, stă singură și înjură.Treaba ei! Chiar mă distrează că și-a irosit timpul degeaba.
Aici însă, eu fac regulile. Și nu las orice vacă nefutută idioată fanatică să-și verse mațele puturoase. Și individa asta este genul cel mai spurcat: Fanatism de partid dublat de fanatism religios.
Nu-i dau numele aici, ca nu vreau să-i dau satisfacția asta. Îi transmit doar: KMA!
Vreau însă să dau un nou avertisment, ca să fie clar: postacii de partid și fanaticii de orice fel n-au ce căuta aici!
Dacă nu vă convine, asta e! Nu sunt instituție de vindecat orgolii rănite.
Da, libertatea opiniei e garantată de Constituție. Nu vă încalcă nimeni acest drept. Puteți să mă înjurați cât vreți acolo, la voi. Dar nu aici.
Dacă nu vă convine ce scriu, puteți comenta. Dar în mod civilizat. Și dacă văd că n-ați înțeles ce am vrut să scriu, dar simțiți nevoia să înjurați, atunci ajungeți direct la spam!

Comentariile sunt închise.

