Cioc, Boc, treci la loc!

După hallitus pula , cum zic, se pare, finlandezii, crizei politice, avem bellitus pula. Adică Boc .

Pe unii nu i-a mirat numirea făcută de Zeus, căci se așteptau la o asemenea mișcare. Pe unii i-a surprins. Neplăcut.

Zeus zicea după alegeri că unii români i-au dat o lecție . Se pare însă că nu a înțeles această lecție, și acum vrea să se răzbune .

Desemnarea limbricului ca prim-ministru a demonstrat că Tiranul nu are de când să se schimbe, așa cum a promis. Și a mai demonstrat că toată vorbăraia despre grija lui pentru țară este un rahat.

După demiterea lui Muc cel mic, Tiranul zicea că avem nevoie de un prim ministru competent, care să înțeleagă mecanismele economice pentru a lua măsurile necesare ieșirii din criză, și care să aibă o relație excelentă cu FMI (oare ce-o fi asta? Să stea in genunchi și să sugă pula delegaților Fondului? Sau să se pună capră și să se lase futut în cur?). Atunci a refuzat de două ori propunerea majorității parlamentare, și i-a desemnat pe Croitoru și pe Negoiță.

Acum, la desemnarea primului ministru, competența economică nu a mai fost necesară. Toată caracterizarea pe care Dictachiorul i-o făcea lui Muc cel mic este o înșiruire de rahaturi. Funcționar public competen, a lucrat în administrația publică, dedicat administrației publice…. Rahat! Adică Boc!

Singura „calitate” a lui Boc este faptul că este un slugoi desăvârșit pentru Zeus. Este, de fapt, un mini-Zeus, exprimă doar ideile dictate de stăpânul său. Ca orice slugă, nu-și permite să aibă idei proprii.

Desemnarea micului dobiboc ne arată cum va arăta cel de-al doilea (și sper că ultimul) mandat al lui Zeus .

Nici lista anunțată nu e o surpriză. Și arată cât de mult se poate întinde nesimțirea partidului fascisto-bordurist. Singura surpriză ar putea fi scorurile obținute la votul din partid de unii propuși.

Păstrarea în „noul” Guvern a celor patru „fantastici”: Blaga, Videanu, Berceanu și Udrea este firească. Primii trei derbedei au misiunea de a da greutate Guvernului, de a-l susține pe Boculeț și de a-l aduce pe linia „dreaptă” în cazul absurd că i s-ar dezvolta, brusc, coloană vertebrală și coaie (un fel de bodyguarzi-protectori mafioți) și de a asigura stabilitatea Guvernului căci, matematic vorbind, pentru a fi vorba de un plan, trebuie trei puncte de sprijin.

Rolul curvei damei este strict economico-organizatoric. I s-a dat un post de ministru ca să-i potolească orgoliul nemăsurat, iar la schimb, dameza are misiunea de a „organiza” fonduri pentru campania electorală următoare. Ministerul pe care-l va coordona este unul prin care se gestionează fonduri bugetare mari, o parte fiind fonduri europene nerambursabile. Idealul oricărei campanii electorale. Să nu uităm că acuși vin alegeri pentru parlamentul european, iar tălâmba cea mică a Zeusului va dori iar la Bruxelles. Probabil tot „independentă”. Independenții strâng mai greu fonduri, de aia au nevoie de un înger păzitor. Iar Ridzi e compromisă, așa că Nutzi spaima puții a fost alegerea logică. Și tot curând vor fi și alegerile locale și Parlamentare (da, 2012 pare un moment îndepărtat, dar nu e. Pentru a strânge fondurile necesare campaniei, orice zi contează).

Blaga a fost numit la Interne pentru a face ordine printre cei care au avut „nesimțirea” de a încerca să asigure alegeri corecte, stricând astfel planurile monștrilor portocalii (dacă nu erau voturile din afară, Zeus ar fi pierdut alegerile), și pentru a acoperi urmele.

Videanu a fost păstrat la Economie pentru a mulge ce se mai poate mulge (mai nou i s-a pus pata pe Roșia Montană).

Berceanu are și el pe mână fonduri europene pentru infrastructură. Și acestea trebuie „gestionate corespunzător”.

Propunerea lui Orest Onofrei ca ministru, deși are o condamnare penală, arată cât de mare e tupeul pedelicilor. Nici în vremurile lor bune, PSD nu ar fi întins așa de mult coarda.

Cătălin Croitoru la învățământ? E cel mai prost banc posibil! PDL ar fi avut și oameni mai buni. Nu cu mult, dar mai buni. Croitoru e doar un fost șef sindical, care a trădat cauza și a trecut de partea cealaltă a baricadei. Se vede că pentru el sindicalismul a fost doar o trambulină politică, după modelul Ciorbea și Mitrea. Sint curios: acum că e ministru, cum va proceda cu profesorii? A fost lider sindical, doar, deci le știe păsurile. Va rezolva ceva? Pentru buzunarele lui, da! Pentru profesori și pentru învățământ? Mă îndoiesc.

Predoiu la Justiție? Un alt banc prost. Un alt trădător, de data asta din tabăra PNL. Cică „autosuspendat” (nu voi înțelege niciodată de ce nu a fost exclus din PNL în 2008, când a sărit în barca PDL pentru a-și conserva postul de ministru). Desemnarea lui Predoiu e firească. Trebuia răsplătit pentru modul „exemplar” cum a organizat alegerile din străinătate ca ministru interimar la externe. Nu mai contează mapa profesională atât de invocată de Zeus în cazurile Chiuariu și Nicolai. Nu contează nici faptul că el a continuat să provoace dezastru în justiție, fiind complet incapabil să înțeleagă ceva din conceptul de justiție corectă li eficientă.

Teodor Baconschi? Odrasla lui A.E. Baconschi, poet proletcultist. Odraslă de comunist impusă de marele anticomunist Băsescu (e drept că e un zvon „pe surse”, dar înclin să cred acest zvon). Ar fi răsplata pentru modul cum a organizat proba de „votat-viteză” de la Paris, fiind invidiat până și de Road Runner 🙂 ). Nu contează că trecutul său, pătat de un scandal sexualo-diplomatic îl cam fac incompatibil cu postul de ministru de externe.

Gabriel Oprea? Încă un trădător ordinar, care se crede deținătorul adevărului absolut. O scursură provenită din armată, de aceea trădarea lui e mai gravă. General de „ață”, care a primit 4 stele! În condițiile în care nu a fost pe front, iar România nu se află în stare de război cu nici un stat (încă!). O parte din constelația de pe umeri a primit-o de la Zeus, probabil ca preț al tădării. Mă îndoiesc că Zeus l-a decorat pe „șeful mafiei personale a lui Adrian Năstase” așa, gratis. Zeus a cerut să fie consultat cu privire la miniștrii din CSAT, iar ministrul Apărării este unul dintre aceștia. Probabil că Oprea a rămas șeful mafiei personale, schimbând doar stăpânul. Sunt curios însă cum se pliază această propunere pe principiile UE și NATO care prevăd că armata trebuie condusă de un civil. Da, Oprea nu mai e „activ” (vineri, la Antena 3, Eugen Nicolaescu spunea superb, cu două înțelesuri: pentru funcția asta e bun și un „pasiv” 😀 ). Este totuși fost militar. Și ăștia cam gândesc doar la ordin. Mă îndoiesc că un fost general, chiar „pasiv”, este egal cu un civil. A fost propus ca ministru ca răsplată pentru trădarea PSD. Și ca răsplată pentru sprijinul ce va fi dat de „independenți” la votul pentru Guvern

Următorul trădător cooptat este de la PNL: Sebastian Vlădescu. A fost adus pentru a se putea arunca mărirea TVA în cârca PNL. Ca să nu-și murdărească pedelicii labele. Din același motiv s-a încercat cumpărarea lui Marian Sârbu, ca să arunce măsurile antisociale în cârca PSD. Și Marian Sârbu era suficient de cretin cât să accepte. Noroc că în gașca PSD sunt și oameni care mai gândesc și, astfel, plenurile PDL au fost deocamdată zădărnicite.

Toți aceștia au mentalitatea unei haite de javre vagaboande: le arunci un mic oscior și încep să dea din coadă și să se gudure, slujindu-și credincioși stăpânul chiar dacă acesta le mai dă câte un șut în cur!

Urmează o trădare la care se aștepta toată lumea. Nu-mi place că trebuie să citez un lider terorist, dar o fac, pentru că a zis bine: UDMR face prostituție politică. UDMR este o formațiune politică ce nu are absolut nici o legătură cu bunul simț. Tolerați ca „partid” din greșeala liderului comunist Ion Iliescu, ajunși în Parlament deși nu întrunesc condițiile necesare pentru a fi partid politic, UDMR a fost frecvent la guvernare. Și nu a plătit niciodată pentru greșelile făcute. Urla și UDMR alături de alții despre „greaua moștenire”, deși și ei au fost în Guvernul care a lăsat acea moștenire. Au obrazul gros, nesimțire cât încape, tupeiști de cea mai joasă speță, dar nu se jenează să lingă unde au scuipat.

În aceste condiții, cu sprijin PDL, UDMR, minorități și trădători independenți, acest „nou” Guvern are șanse să treacă de Parlament. Cei care au votat pentru demiterea Guvernului Boc 1 nu se vor sfii să voteze pentru instalarea noului Guvern Boc, căci în România bunul simț și politica sunt două concepte care se exclud reciproc. Politicienii noștri nu se sfiesc să lingă unde-au scuipat, se lasă cumpărați ușor, și nu au nici o problemă cu somnul sau cu privitul în oglindă.

UPDATE: Se pare că Orest Onofrei are un strop de bun simț și vrea să renunțe la mandat. În locul lui e posibil să fie numit Valeriu Tabără , alt trădător trans-partinic. Plecat de la PUNR, a eșuat în hârdăul pedelist.

30 Responses to Cioc, Boc, treci la loc!

  1. matusalem spune:

    Taica,
    ce Road Runner, StarTrek, Stargate, toti fraierii aia care folosesc teleportarea, mici copii fata de baconschi.
    Iar de restul, ma abtin.
    Fa si tu un alt blog, ceva de genul LADA DE GUNOI, cu de viza „Intrati si borati aici, voi cei fara de speratnta”
    valeriu tabara ? uau ! Cum sta el calm pe sticla, si ne scuipa in gura, cu privirea aia ganditoare si faunoasa. Un fel de boureanu care nu se hlizeste.
    UDMR ?
    Nu-mi mai amintesc cine zicea (batranetea bat-o vina) ca astia ar fi in stare sa cante si „Treceti batalioane romane Carpatii” pentru interesul lor.
    Sangele meu mixat, corcitura din mine, iar da cu capul de toti peretzii.
    Amoebele astea n-au ochi, creier, colana vertebrala, au numai niste senzori, cu ajutorul carora se tarasc spre tinta lor, BANUL.
    Dupa parerea mea, in tara asta , unicul lucru care nu fusese furat in totalitate era bugetul de stat.
    ERA.
    Dracu sa ne ia de limbrici votaci ce suntem.

    • arsulici spune:

      Stai să vezi, că vine ea și lada de gunoi. Spre seară voi reveni cu un text dur la adresa unui anumit politician-fosilă. Un text care va naște multe nemulțumiri, text care e scis, dar îl țin în sertar, căci va putea naște o furtună. Text pe care l-am scris la nervi, l-am retras azi noapte de pe blog după 2 minute, când mă calmasem puțin, și pe care m-am hotărât să-l public diseară. Hotărârea de a-l publica totuși, a fost luată tot la nervi, după ce am văzut o declarație a senatorului (îhhhh) Toni Greblă.

      • matusalem spune:

        Taica,
        baga aici, baga mare.
        Ca o tzara de boratura nu strica nimanui. Doar n-o sa devenim anorexici din asa ceva.
        Si unde e Nea Stere ?
        Ma roade o intrebare, rau de tot, asa ca ti-o servesc tie:
        Daca eu sant un taliban de partid si, din ce in ce mai des, imi fac cruce cu amandoua mainile si-mi scuip in san, se cheama ca am devenit si un fanatic religios ?
        P.S. 1. Nu da drumul la aiureala asta, voiam numai sa te fac sa zambesti. :}
        P.S. 2. Oricum, cu ultima postare, m-ai facut curios ca un pui de babuin, si ma simt frustrat. Ai mail-ul lu boshorogu de mine, da-i lu tataie blogul ala de te-a infuriat, promit ca doar o sa intru pe el, nu postez nimic, si asa ma simt putin constipat si un impuls in plus nu strica. :}
        P.S. 3. Si cu ultimul raspuns al tau am devenit si mai pui de babuin curios. :}

      • arsulici spune:

        M-ai făcut să zâmbesc 😀

  2. harapu spune:

    „Următorul trădător cooptat este de la PNL: Sebastian Vlădescu. ”

    Citez de pe blogul lui Mihai Voicu (http://mihaivoicu.wordpress.com/):
    „ Si fiindca veni vorba, tin sa precizez ca Sebastian Vladescu nu este si nu a fost niciodata membru PNL,”
    Înclin să-i dau dreptate lui. Doar e în staful PNL.

    • arsulici spune:

      Mea culpa!
      Fiind în guvernul Tăriceanu, m-am gândit că face parte dintre ei. Culmea e că, la diverse emisiuni văzute după ce s-a anunțat nominalizarea sa, nu am auzit vreun lider PNL care să spună că nu e de-al lor…

  3. Guvernul este imaginea fidelă a lui Băsescu: iresponsabilitate, imoralitate, trădare, prostituţie, tupeu şi nesimţire fără limite!
    Oprea la Apărare este o jignire ireparabilă pentru Armată. Un analfabet!
    Udrea la dezvoltare? Piţipoanca asta e o nulitate!
    UDMR? Am mai spus, dacă diaspora a hotărât preşedintele de ce nu ne-ar guverna minorităţile?

    • arsulici spune:

      Să vedem ce va ieși în Parlament, la vot. Deși nu-mi prea fac nici iluzii, nici speranțe…

      • În Parlament va trece sigur!
        Eu de la Parlament nu mă aştept la mişcări spectaculoase şi utile!!
        Dacă am fi sinceri şi obiectivi am recunoaşte că singura noastră şansă ar fi să… restartăm nivelul. Chiar şi în situaţia în care am restarta la nivelul anului 270 tot am avea mai multe şanse!!!

  4. harapu spune:

    @ matusalem
    Aş putea să ţi-l dau eu. L-am depistat destul de uşor. Dar tipa nu mi-a lăsat impresia că ar fi habotnică.
    Însă solitară e limpede că e. Nu are nici un comentariu la postările ei. Din acest motiv am renunţat să-i dau o replică. De ce să sparg eu gheaţa (portocalizată).

    • matusalem spune:

      Multzam !
      Mi l-a spus un prieten la telefon.
      Inca nu m-am dumirit, da e fabulos postul cu narcisele.
      M-ai departe n-am trecut, ca nu mai vedeam ecranul de lacrimi.
      Taica, insista, treci mai departe, fabulos.
      Sa vezi mai jos. Ajungi fanatic religios ca mine.
      Iti scuipi in san si-ti faci trei cruci, de-alea mari.
      Ajunge atat. Risc sa devin rufos la gura.

  5. matusalem spune:

    Off Topic. Pentru ultima postare.
    Ma mananca degetele, imi sbarnaie neuronashul, da in casa la tine tu faci regulile, noi trebuie sa le respectam.
    Da, JOS TIRANIA pot sa strig.
    Asta asa, ca sa-ti fac in ciuda 🙂

    • arsulici spune:

      Dacă dau drumul la comentarii la ultima postare, năvălesc postacii de partid de ambele culori, de n-o să mai prididesc cu aprobările… Unii mă vor lăuda, și nu vreau, unii mă vor înjura. Așa că de data asta sunt tiran absolut 😀
      Oricum, vor fi destul de rare articolele la care voi bloca comentariile 😀

      • matusalem spune:

        Traiasca DESPOTU LUMINAT !
        P.S. L-ai vazut pe Ioan Oltean cu masura performantei care este, pe persoana fizica, Boc ?
        Si alea cu miliboc s.a.m.d. ?
        Suuuuper ! Oare cum s-ar numi superlimbancur in viziunea portocaliului ?
        P.S. 2. Ninge frumos la tine pe blog ! 🙂

      • arsulici spune:

        Mi-a scăpat, nu l-am văzut..
        Da, o parte din ninsoarea de afară a ajuns la mine. Dar eu nu voi rămâne înzăpezit 🙂

      • melami spune:

        Ai elicopter, mâncaţi-aş?! Că altfel nu ai cum rămâne neînzăpezit decât dacă stai în casă. Pe strada mea e un aşa derdeluş, că mai mult îmi încurc maşina încercând s-o conduc pe unde cred eu că ar fi mai bine pentru ea, aşa că o las în boii (caii) ei, că-şi găseşte ea singură drumul. 🙂

      • arsulici spune:

        N-am elicopter și, din păcate, nu mai am nici mașină după ce am aflat din proprie experiență că nu e foarte indicat să dormi la volan 😀

  6. kekee spune:

    cind il vad pe boc – il vad cu tichie in 3 colturi , de saltimbanc la curta regala.
    nu-l mai chema Zeus – e o insulta la adresa mitologiri grecesti.
    @ nu zau punem pariu –
    la faza ca iliescu se compara cu Garibaldi ai zbarcit-o . Tot nordul Italiei l-ar sugruma pe Garibaldi copil.
    El a unit „Africa” europeana ( ce-i mai la sud de PO) de Italia, mi-au zis-o ei.
    Acuma se tot chinuie sa-si declare independenta ( macar economica ), ca s-au saturat sa tot pompeze bani in Sud si sa primeasca –a.
    @ precizari
    de ce ? lasa-i comentariul – da pune si adresa.
    sa vada si ea ce baiat de treaba esti si cum ii creste traficul, ( i-am trage niste comentarii cit Divina Comedie – sa aibe ocupatie, sau un copi-paste din ceva idiotenii de partid ).
    am scris despre votul censitar , cum il vede un capsunar, daca n-ai ce face intra si ceteste, dar nu e foarte interesant, numai daca nu ai ce face.

    • arsulici spune:

      1. Nu eu i-am pus porecla, ci colegii lui de partid 😀 , eu doar am folosit-o pentru variație 😀 nu puteam zice doar Dictachiorul !
      2.N-am zbârcit-o deloc. Și aici sunt mulți care l-ar gâtui pe Iliescu copil 😀
      3. O să intru mai spre seară…

  7. kekee spune:

    Apropo !
    Stii de fapt de ce se fac alegerile ?
    E o proba,
    ca si la inceputul omenirii, unde cel care se demonstra cel mai puternic, conducea tribul.
    Acum proba e : cel care reuseste sa fure mai abil mai multe voturi, CISTIGA dreptul de a ” conduce ” tara , adica dreptul de a fura fara nici o frica.
    Se pare ca asta apreciaza rumanu’ TALENTUL DE A FURA.
    Daca ne uitam le ce idoli are poporu’ – cam asa e !
    Noi fraierii ne inchipuiam ca e altceva, dar nu e asa.

    • arsulici spune:

      Oare n-ar fi cazul să punem mâna pe toroipan ca să-i lecuim de dorința de a fura?

      • kekee spune:

        as fi primul, cu parul in mina!
        dar fii atent ce s-ar intimpla:
        ne-am stringe sa protestam.
        ar veni garcea:
        -aveti aprobare de la primarie
        -nu
        -disturbarea linistii si ordinii publice, manifestatie neaprobata, concluzie : amenda.
        am lua aprobare ( desi nu cred , cine-ti da aprobare ca sa-l scuipi)
        am incepe, cind am fi multi, 3-4 cu „falci patrate”, dintre noi ar da cu pietre-n vitrine, iar alti 3-4 cu „falci patrate” ar striga golanii, teroristii.
        si s-ar prezenta duba la fata locului cu invitatii la voiaj.
        sint „copil mare”, nu mi-e frica de nimic, si daca s-ar intimpla ceva, as lasa „plugu-n brazda” si as fugi si eu sa dau si eu cu furca-n ei, dar sa m-apuc de chestii fara nici o speranta mi se pare o prostie.
        nu stiu nici o solutie .
        PS. Basecu isi hraneste dulaii bine .

  8. matusalem spune:

    IN ATENTIA TUTUROR POSTACILOR !
    NU FACETI CA MINE !
    Daca observati ca pisicutza acestui blog si-a scos ghearele de tigru la adresa cuiva, nu va sunati prietenii, nu va gugaluitzi, nu faceti nimic pentru a afla de ce.
    @ keke
    Nu fi fraier ca mine !
    Am cautat, am gasit, am aflat de pe blogul petentei, care ne-a infuriat pisica, am citit aproapte totul: de la declaratia de independenta la declaratia drepturilor omului, declaratia de impozit si declaratia pe propria raspundere, m-am documentat in profunzime cum sta treaba cu Dumnezeu, care mai este cursul politicii mondiale si catre ce se indreapta omenirea, cum se cresc florile si de ce se numesc ele asa, si multe altele, o intreaga enciclopedie blogareasca, totul perfect logic si structurat.
    Marele meu regret este ca, in momentul maxim al documentarii mele, colega de camera, suflet bland si milos, m-a smuls de pe scaun si m-a dat afara din sufragerie, alarmata de lacrimile si convulsiile unui corp patruns de invataturile primite, si n-am aflat totusi cine a inventat primul coada la cireasa, si mai ales, problema care ma framanta pe mine de mic de tot, (stiti voi, anii aia in care si cureaua de la ceas ti se parea imensa), cum creste viermele in mar, daca batzi un cui in lemn, unde este lemnul din gaura etc.
    Nu cred ca la sedintele de terapie psihica la care am fost inscris (protestez, impotriva vointei mele, eu vroiam sa mai citesc blogul ala) voi afla ce ma arde pe mine de mic.
    Fratilor, luati in serios acest avertisment.

    • arsulici spune:

      Pisicuța e perplexă: N-a înțeles sărăcuța nimic din primele 5 rânduri ale comentariului tău…. 😀

      Later edit: M-am prins 🙂 Inițial am crezut că te referi la gheruțele scoase împotriva lui Ion Iliescu 😀 După aia am înțeles la ce te refereai, de fapt! Îmi scot pălăria în fața ta: Dacă ai reușit să citești tot, sau ești răbdarea întruchipată, sau ai mult timp liber și nu vrei să fugi după studente sexy, sau ești masochist intelectual 😀

      Referitor la restul, imi plac frământările tale de când erai mic. Eu mă întrebam doar de ce merg fetele la budă doar împreună… 😀 (încă n-am aflat)

      • matusalem spune:

        Nu poti cere unui om traumatizat sa se explice.
        As cauta pe blogul ala da nu ma lasa cerberul de acasa.

      • kekee spune:

        n-are scoala DC-ului.
        saracu’ :))
        matusaleme – pai unul cu anisorii tai sa cedeze pishic la asa ceva ?
        in 30 secunde ma prind de cite prune are-n traista cineva.Doar nu crezi ca am rabdare sa citesc elcubratiile unei postace.
        arsulici, explica-i tu !
        PS. imi pare rau de el, ca-i ficiorash mandru’.

  9. melami spune:

    off topic
    Măi, dar ce „gheros” eşi în ultima postare! Şi, deşi nu ştiam despre cine era vorba, aşa de tare m-am enervat încât am citit în loc de „spam”, „spital”! =))
    Ceea ce nu era rău deloc, dar deloc! Spitalul numărul 9. Sau Bălăceanca. Sau Socola. La alegere! 🙂

Lasă un răspuns

